Hoppa till innehåll

Prov: Toyota Hilux – ingenting är omöjligt

Toyotas ikoniska slogan ”ingenting är omöjligt”, gäller den fortfarande? Det har vi satt på prov med Toyotas nyaste Hilux GR Sport.

Hanna Brante

Ingenting är omöjligt! Särskilt inte för Hilux, där gäller Toyotas legendariska reklamslogan fortfarande vidare – till viss del. Ja, vi skulle gärna upprätthålla myten om den älskade pickupen, som sålt 27 miljoner exemplar och används av FN, Röda korset, för att nämna några. 

Hanna är testansvarig på auto motor & sport. Det är med andra ord hon du har att tacka när du väl gjort ett välinformerat bilinköp. Hon har mycket erfarenhet av branschen och vet det mesta som behövs veta om Mazda Miata.

Email: hanna.brante@automotorsport.se
Credits
Bearbetning: Hanna Brante
Foto: Harald Dawo, Toyota

Nyhetsbrev

Få de senaste och snabbaste motornyheterna direkt till din inkorg! Prenumerera på vårt nyhetsbrev som skickas ut varje vardag.